VOMBATUS URSINUS

- Julpynt! Och då menar jag överallt! Ljusslingor och glitter ftw!
(jag har en ljusslinga i mitt rum, det finaste som finns typ)
- Timbuktus album Pusselbitar. När jag vill minnas sommaren lite.
- Tumblr! (min här och jullans häär)
- Vombats. Kolla den här bilden.
(satt och kollade på den 75% av Svenskalektionen. Man blir beroende.)
- Julkort! Hur kul är det med en facebookstatus liksom?
- 5 dec 2011. Första snön.


- Facebook. Vet inte varför, har typ börjat hata det...
-Wannabees. (kommentar onödig)
- Folk som inte gillar vombatdjuret. Grr.
- Att det finns folk som är ensamma på julafton. Eller ensamma över huvudtaget.
- Telefonförsäljare. (särskilt när dom ringer när man nästan somnat)
/Lisa

Kommentarer
Postat av: bexollila.

vad gör du för kul denna kväll då ?:)

2011-12-07 @ 21:38:16
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Amanda

hehe roligt med hiss o trappa :D

2011-12-11 @ 21:00:42
URL: http://amandalindblom.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback