KEEP IT REAL

Lisas lördagsinlägg, lol.
TJA Idag är det lördag. Har tagit det chill i helgen och bara varit hemma.
Klockan är... 16.38 när jag skriver det här och det ser ut som natt ute. Kuusligt!
Förresten, jag var i affären idag och såg två löpsedlar.
På den ena stod det: Vinter? Glöm det. Milt i december. På den andra: Ryska vintern kommer! Räkna med mycket snö iår!
Vet inte vilken jag ska tro på men jag hoppas megajättesåååhääärmycket på att det är den sistnämnda som är sann.

PS! På tal om vintern, min kära vän Jullan skrev ju ett hiss/trappa inlägg om vintern innan. Hon glömde snowboard! Det bästa med vintern ju.. Men Jullan åker ju inte bräda så jag fattar att hon inte tog med det.
XOXO
LISA

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback