Rest In Peace Hickstead

Hallå mina vänner, Jullan här! :)

Har nog inget speciellt att blogga om, kände bara för att skriva lite. 
Ska till stallet senare, rida lektion. Red aldrig förra veckan eftersom det var höstlov, så det blir skojsi! 

Påtal om hästar. Igår dog världsettan Hickstead på hoppbanan, världscupen. Sjukt hemskt! Kan inte fatta det. Ekipaget, Hickstead med ryttaren Eric Lamaze hade precis gått i mål med fyra fel och påväg ut ur arenan börjar Hickstead vingla. Han ramlar omkull och får dödskramper.

Jag hade precis satt på tv:n och börjat kolla när Eric skulle hoppa. Allt såg bra ut, Hickstead hoppade fint och så hände detta! 






R.I.P Hickstead. ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen här: http://mallemusic.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-vecka-45.html :)

(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse för större chans att vinna)

2011-11-07 @ 17:53:55
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback