AMEN HEJ

(Har inte direkt någon bra ursäkt till den dåliga uppdateringen, så jag tänker bara låtsas att den har varit skitbra och lägga upp en bild på en flodhäst och en kaktus)
Vad har jag gjort i helgen? När jag ser tillbaka på den så kommer jag inte ihåg någonting typ. Eller jo, jag har köpt en kaktus! På ett ställe som kallas Blomsterlandet. De har en asläskig krokodil-sak i en damm där...
Snart ska jag och Moa dra ner till Ica (haha, jag säger aldrig Ica) och köpa Ben & Jerrys för att... för att jag har tränat lite den senaste veckan! Jag kommer bli värsta löparen. *host*
Hejdå och ha en bra måndagskväll! (till alla er som inte har sportlov: SYND)
/Lisa
Btw, Jullan är i Barcelona och går på museum.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vad kul!

2012-02-21 @ 22:56:12
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: MIG

ICA.

2012-02-22 @ 15:31:16

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback