HEEEEEEEEEEEEEEJ


Jullan skrev ju om den där skräckfilmen hon såg. Jag hatar skräckfilmer. Vågar inte ens åka blå tåget på Gröna lund liksom. Har sett en enda skräckfilm i mitt liv, och det var typ "House of wax" eller vad den nu heter. Jag är en fegis. Nog om det. Ikväll så hade vi den bästa kvällen på länge! Jag, Maria, Moa, Bellan och Jullan träffades och tog massa fula bilder och såg på I am number four för typ fjärde gången. (Alex Pettyfer asdfghjkl) Lånade boken av Moa också. YEY. Bilderna som vi tog är helt cp. 90% är typ galna. Här är ett litet smakprov haha ^ (gissa vad jag har som bakgrundsbild ehhheheehe) Jag ser ut som en... lama. Haha, vet inte om jag vågar lägga upp bilderna på bloggen! Eller... den här också:
Moa och Maria: TOOONIIIIGGHHHT WE ARE YOUNG springaaa på åkeeer wiiiihhh
Jullan: Assååååå min byxor åker ner!
...det var inte ens kul. Jag är trött. Nu ska jag läsa Jag är nummer fyra (ne den är på engelska faktiskt!) för Moa sa att den vet tre gånger bättre än filmen så då borde den vara bra! (ja vi gillar den filmen)
Borde sluta skriva nu.
...
Godnatt. /Lisa

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback