stan, regn, bästa vän, kläder och lite mer kläder

Har haft sommarlovets hittils bästa dag med Moa. Provade världens coolaste leggings på bikbok, ångrar nästan att jag inte köpte dem, haha! ↓
Alltså den vita tröjan. DEN ÄR SÅ FIN :') Mycket finare i verkligheten än på bilden.
Så. Skåda dagens fångst: tröja från bikbok ("DET ÄR KORALL INTE ROSA!!!") världens skönaste, ville inte ta av mig den så därav bilden, vit tröja från hm, bikini från hm (köpte egentligen inte den idag, men endå) Tänkte precis skriva att jag inte hade en bild på det röda linnet som jag köpte, men kolla: (vänstra hörnet!) WIN

Så stolt över mig själv att jag köpte kläder med färg. Efter att ha insett att mina garderob består till 90% av grå/svarta kläder (resten är vitt och jeans). Så har bestämt mig för att införa ett svart och grått-förbud eller något.
Vad har ni gjort idag? :)
 

Kommentarer
Postat av: KLARA

Har också provat leggingsen, så gryyymma är dom!

2012-06-27 @ 20:35:28
URL: http://klillyss.blogg.se
Postat av: KLARA

Svar: Bamse brevvänner for the win!! Rätt sjukt att vi fortfarande har någorlunda kontakt ändå, med tanke på hu länge sen det var haha :) Tack så himla mycket & yes, hellman är bääst ♥

2012-06-29 @ 22:26:29
URL: http://klillyss.blogg.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback