10 saker om mig




1. Det är typiskt mig att sätta mig vid datorn hela dagen istället för att göra läxor.
2. Jag är mackoman (älskar mackor!)
3. Jag är perfektionist.
4. Jag är rädd att vara hemma själv när det är mörkt ute.
5. När jag är hemma själv kollar jag alltid bakom dörren när jag går in till mitt rum.
6. Jag älskar att åka bil!
7. Jag får lite smått damp när jag ser en get. Dom är så sjukt söta!
8. Jag älskar skor.
9. Jag är ingen mobilnörd, även att jag har en iPhone.
10. Jag har börjat gilla matte lite, lite, lite.
1. Det är typiskt mig att sätta mig vid datorn hela dagen istället för att göra läxor.
2. Jag är mackoman (älskar mackor!)
3. Jag är perfektionist.
4. Jag är rädd att vara hemma själv när det är mörkt ute.
5. När jag är hemma själv kollar jag alltid bakom dörren när jag går in till mitt rum.
6. Jag älskar att åka bil!
7. Jag får lite smått damp när jag ser en get. Dom är så sjukt söta!
8. Jag älskar skor.
9. Jag är ingen mobilnörd, även att jag har en iPhone.
10. Jag har börjat gilla matte lite, lite, lite.


// Jullan :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

2. Jag är mackoman (älskar mackor!) - check haha jag är likadan!

2011-10-22 @ 23:15:59
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback