KÄNSLOSTORM

(hej blablabla nu är jag hemma blablabla har inte orkat blogga blablabla)
VARFÖR ÄR JAG INTE PÅ WAY OUT WEST JUST NU???!?!??!
 TRODDE DET VAR 15ÅRSGRÄNS MEN TYDLIGEN ÄR DET 13 JAG DÖR
VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT BEN HOWARD VAR DÄR? 
BEN HOWARD SPELAR OM 1 TIMME OCH 23 MINUTER OCH JAG SITTER HEMMA OCH FUNDERAR PÅ OM JAG SKA GÅ PÅ STADSFESTEN I KALMAR OCH SE TYP... DARIN ELLER INTE
 
 
jag.
dör.
vill bara se ben howard. sjunga med i alla låtar för jag kan texterna. vill stå där och jubla och få gåshud och känna att jag lever just i det ögonblicket.
bon iver var igår.
varför. alltså jag orkar inte.
hejdå ska gå och gråta 
 
"Och nej, han är ju inte som andra unga män med gitarrer. Ben Howard är din första gång. Han är svettiga handflator och trevande kyssar. Din rökluktande stickade tröja. Frusna nästippar och varma hjärtan. Din bästa väns hand i din. Han är att hoppa fast du inte vågar. Att misslyckas och försöka igen. En kropp fylld av sommarkänsla och en maggrop med tillförsikt. Havsvatten i håret och nykyssta läppar. Att aldrig någonsin vara olycklig eller ensam igen. Det är Ben Howard." - way out west om ben howard

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback