Agnes smygbloggar: THE SUMMER OF 2012

Har haft en awesome födelsedag!
Lisebeeeeeeeerg!
Sett en Phineas och Ferb buss!
Var i min kompis sommarstuga på öland.
Chillat på marknaden och gosat med Majas hund.
Hängt i staffanstorp i några dagar innan vi stack till danmark! + smakat suschi <3
Varit i danmark, och där tröttnat på pommes och slått jätterekord på subway surfers..
Upptäckt Capri Sonne & melon och mango mentos
Upptäckte också att man kan äta chokladsås till mango sorbet
Märkte att Zack i Det ljuva havslivet är snygg o.o
Haft kul med vänner
Och ätit subway mest varenda dag..
Firat Isabells födelsedag!
Varit i varberg i några dagar och fått gröna fötter efter mina flip-flops, och sedan till ullared!
Min pool har grönat..
Hängt i Marias sommarstuga 2 dagar i rad!
Sett Svampbob
Köpt nya (vad säger man?!) hörlurar på TGR
Och gosat med Jullans stallkatter!
 
Lite kort om min sommar. Nu är det skola igen och imorgon är det paddling och campande som gäller.. och jag kommer dö. /Agnes

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback