CALELLA 2012





anmälan sker vid stöld av bilder.

Ni kanske har undrat vart jag har hållt hus i veckan. Jo, jag åkte faktiskt till Spanien i måndags och kom hem inatt vid 02:30-tiden. Jag var där med min mamma och min bror, och vi var i Calella, en liten stad precis norr om Barcelona.

Shopping var väl mest i fokus denna resan, men även himla mycket chill på hotellet. Såhär års är det lågsäsong där så värmen har legat på 15-20 grader med endel kalla vindar (jag låter som en människa som berättar om vädret på tv...). Nej men, det var väldigt kul att få åka dit. 

Vad har ni gjort på ert sportlov? Och för er som inte har det än, vad ska ni göra?

/ JULLAN :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-25 @ 13:07:22
Postat av: Emilia

Härliga Bilder som får mig att längta till sommaren! :D

2012-02-25 @ 22:45:51
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback