SÖNDAG KANSKE


Lyssnade på precis på "låten" Jullan, tipsade om innan. Den är sjukt cool! Alla borde lyssna på den.
(Viggo försökte äta upp mina hörlurar... mys.)
Jag flyttade mina ljusslingor från hyllorna till min säng. Det. Är. Så. Sjukt. Mysigt.
(Viggo försökte äta upp ljusslingan)
Tänkte köpa en ny slinga igår när jag var på Ikea, för flera av mina lampor funkar inte, men det fanns inga! Grät lite där... Trodde att det skulle finnas, men det fanns bara en jäääääättelång för typ 300 spänn. INTE MYS
Hejdå...
JAG SKA ÄTA PIZZA SNART :')

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej ;)) Vill bara säga en sak, att jag har en häftig tävling på min blogg, och

skulle BLI JÄTTE GLAD och du skulle vara med.VA MED:

http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG, HA EN RIKTIG TREVLIG DAG!

2012-02-05 @ 19:22:28
URL: http://mohammedis.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback