Day two: nine things about yourself.

Here we go again.
1. jag är lite rädd för hästar.
2. och hajar.
3. jag vill bli journalist eller korrespondent.
4. jag ska till Rom på höstlovet.
5. jag trodde att Rom var ett land tills för typ två år sedan.
6. min favoritbok är Hungerspelen (surprise)
7. jag saknar mina kompisar jättemycket, alla har typ varit bortresta! Ska träffa dem ikväll dock. (känner mig som en pensionär när jag säger dock, haha)
8. mina favorittv-serier i inbördes ordning:
1. Vänner
2. Grey's anatomy
3. One Tree Hill (shit det var ju idag, måste se det!)
4. OC
9. jag (och mina familj) ska vandra Kungsleden i sommar. (Abisko-Kebnekaise)
10. JAG VILL SE DEN NYA SPIDERMAN-FILMEN
 
...
hejdå

Kommentarer
Postat av: elin

Sv; greys är det absolut bästa som finns!! Åååh kan intte slutavlängta efter säsong 9 kommer hinna dö av längtan haha..

2012-07-02 @ 21:57:40
URL: http://canelin.blogg.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback