RAIN RAIN OVER ME

Kom hem från Mörtfors igår, vi har haft så sjukt kul!
Idag så regnade det seriöst hela dagen. Inte för att jag brukar vara ute så mycket i vanliga fall men det känns som man inte kan göra någonting när det regnar såhär mycket. Imorse kändes som jag skulle dö nästan. Tror jag måste börja gå och lägga mig tidigare, om man är dödstrött nu när man går upp vid halv 11, så blir det väl inte direkt bättre när man ska upp vid 7 (säger vi, jag går ändå alltid upp vid halv 8) när skolan börjar sen. Har inte så mycket mer att säga nu. Ska ut och springa för jag känner för att lyssna på musik, ska försöka tänka ut några bra blogginlägg också! /Lisa

Kommentarer
Postat av: Silvia

Superfin blogg :D

2012-07-22 @ 15:12:22
URL: http://slm.blogg.se

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback