10 SAKER OM JULLAN



1. Imorgon ska jag göra något med mitt hår. Antingen färga, slinga, bleka, tona eller något. Jag vet inte än!
2. Jag gillar inte glass.
3. Jag har en tendens att gå och prata med folk utan att egentligen ha något vettigt att säga. Oftast lyssnar dom aldrig, vilket leder till att jag alltid pratar med mig själv.
4. Jag har tre extrema fobier: Akarofobi - för insekter, Coulrofobi - för clowner, Klaustrofobi - för trånga utrymmen.
5. Jag vill ha en katt.
6. Mina idéer börjar ta slut. 
7. Superman är bäst. Jag är superman.
8. Jag är lat.
9. Jag gillar att sjunga. Högt. När jag är hemma själv. När ingen hör.
10. Jag kan endast 1:ans, 2:ans, 5:ans, 9:ans och 10:ans multiplikationstabell utantill. ;)

/ JULLAN

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback