10 SAKER OM LISA

-jag...öh, vill att vi ska lyckas med bloggen (good one)
-jag springer minst 2 gånger i veckan.
-jag vill färga mitt hår ombre:

-min favoritfilm (just nu) är 500 days of summer

 


Tumblr_lyj7w573bn1r191o2_large
-min favoritlåt är skinny love med Bon Iver (nej, Birdys verision är inte bättre)
-om jag ser en katt måste jag hälsa på den.
-jag sjunger alltid. seriöst. alltid.
-jag gillar när det regnar och om det inte gör det så har jag ofta rainymood i en flik.
-mina favoritband/artister är mumford & sons, hey rosetta, the killers, kings of leon, bon iver, the xx, johnossi, jose gonzalez, ben howard osv osv osv
-det var min idé med bloggen. ha

 


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback