det här med skolväska

 
skolväskevalet
 
 
Åhlens / Fjällräven
Har inte köpt en ny skolväska än, hittade ingen innan skolan började och ville inte köpa någon halvbra bara för att. Just nu agerar min Kebnekaise-tygkasse skolväska, fungerar minst lika bra som en vanlig, ännu bättre nästan för man slipper öppna och stänga den hela tiden ju! Men iaf, har funderat lite på att köpa en Kånken, de är så himla fina! Fast just nu är jag mer inne på en (helst brun) läderväska. Har kollat runt lite men inte hittat "den perfekta". Vill att den ska vara snygg och rymlig och ha den perfekta "mapp-formen" plus något bra ytterfack osv.
Ska till Rom på höstlovet så om jag inte hittar någon innan dess så ska jag nog köpa en riktigt fin där!
Vad har ni för skolväska? /Lisa

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt awesome namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv något roligt:

Trackback